fredag, juli 06, 2007

Svacka

Jag har i ett par månader försökt att köpa en Nokia N95. Igår fick jag "napp" på Telenors butik på Avenyn. Jag har tidigare blivit skrattad i ansiktet när jag gått in där och sagt att jag vill köpa en N95. Igår sa jag:

-"Jag vill inte bli hånad fler gånger - jag vill bara köpa en N95"

De sa till min förvåning att de skulle "få in en i eftermiddag". Denna reserverades till mig.

Vid 17 hade jag fortfarande inte hört något från dom - så jag ringde upp.

Telenor: "Dom har fått in en på Kungsportsplatsen - gå dit".
Jag: "Ligger den undanlagd till mig då där istället?"
T: "Nej"
J: "Men ring dit och berätta läget dårå"
T: "Skynda dig dit så e det säkert inga problem"
J: "Jag vill att den ska vara undanlagd i mitt namn om jag ska åka dit"
T: "OK - jag ringer dom"

Nu e jag på väg dit och ska köpa den. *hoppas*.

Inga kommentarer: