söndag, juli 22, 2007

Oväntad produktivitet

Visste inte riktigt vart den här dagen var på väg.

Plankade 2 låtar inför min brorsas vigsel som går av stapeln om nån vecka. SLICKA låtar.

Plötsligt fick jag feeling att åka till studion. På väg dit kollade jag med en kollega om det var läge att komma förbi och köpa hans Triton-rack? Det var det - så jag hämtade upp honom i Linnéstan och åkte till hans studio och hämtade Triton-racket. Just då var det en kompis som höll på att flytta ut därifrån...så jag gav en hand i den flytten - och fick även med mig en mick från honom som jag ska ha i min studio för att lägga leadsång i nästa vecka. Grymt!

Sen åkte jag till Trumstudion och bounceade percussion och kopierade ALLA filer till vår Smooth-Jazz-Platta. Det är läge att jag har alla filer i min dator också.

Nu sitter jag i studion och kopierar och raderar och sånt...45GB ska kopieras från en USB2-disk...så det tar lite tid...

Inga kommentarer: