lördag, december 30, 2006

Alternativ studiovistelse

Åkte ned till studion för att lägga piano på ett par demos åt en kompis.

När jag tryckte på huvudströmbrytaren hände ingenting...och jag provade vägguttaget vidare med andra grejor - men det var dött...

Min studiogranne hade en lång strömkabel - så jag kopplade in mig i korridoren istället...och då funkade allt på en gång..! (det har sina fördelar att HELA studion är kopplat till ett uttag - och kanske sina nackdelar...eftersom det verkar gått en säkring.. ;-)

Jaja. Plankade alla låtar - men fick inte riktigt nån spelfeeling...så jag kopplade in min nyinköpta analog-antenn i TV:n...och vips: "På spåret". Kul. Jaja. nu måste jag ändå åka härifrån - men lite kul var det att kolla på TV istället för att spela. En kort stund.

Inga kommentarer: