lördag, december 09, 2006

Locatelli

Onsdagen och torsdagen innebar vanliga kvällar på Cabaret Lorensberg.

På fredagen skulle vi spela på Locatelli efter Kajskjul-gigget...så jag åkte ned med JP8000 och Electron vid 17:45. Det visade sig att Avenyn var avspärrat för Julfirande. Svacka. Jag hade dock tur och kom fram via Engebrektsgatan PRECIS när polisen hävde avspärrningen - så jag fick in syntarna på Locatelli innan det var dags att åka till Kajskjul.

Anders Ekborg kom lite senare ikväll - så jag och Andréa Bonde sjöng väldigt mycket Coctail denna kväll. Skön stämning faktsikt. Stämningen höll i sig - och efter Stora showen vill inte publiken sluta jubla. Skön avslutning på mitt vik där. Kul också att dela scen med fadern. Här är en bild jag tog under giget:


Efteråt åkte jag hem och bytte om - och kom ned till Locatelli vid 00:30. Då var det väldigt mycket folk där - så att rigga upp för jam var inte det lättaste. Vi kom på en kul skiss och la upp syntarna på ett bord. Sen satt jag där till 03 och spelade på Electron.

Skön kväll. Blir någon form av repris på detta ikväll. Rekommenderas. Locatelli ligger alldeles bredvid Park Aveny.

Inga kommentarer: