fredag, december 15, 2006

Lugna favoriter - LIVE!

Hehe. Jag har verkligen diggat "Lugna favoriter" sen kanalen startade - och idag skulle Stjärnjul vara med på en live-morgon-sändning från Hotell Continental i Stockholm. Kul!













Jag fick på torsdagskvällen reda på att det var problem med att få fram ett piano - så jag kände att jag fick engagera mig i frågan.

Ringde brat-Johan som satt på ett gig - och det funkade för honom att köra ner sitt S90ES till Hotell Continentals bagage-rum efter gigget...så nu i morse stod det där och väntade..! GRYMT.




När jag kom dit var One Voice där och körde några låtar. Överaskande att träffa gamla kompisar vid halvåtta på morgonen. För att inte tala om deras förvåning när jag gled in sådär i "fel stad"... :-)

Vi i Stjärnjulgänget körde ett trad-gospel-medley...och jag och Consuelo del Pilar körde "Amazing grace" på duo. Feeling - fast det var så tidigt på morgonen!

Stort också att få "Lugna favoriter"-jingeln som cue att börja spela... :-)

Inga kommentarer: