
Repet har gått bra. OJ vad tiden EXAKT räckte till inatt...för jag känner mig väl förberedd...trots allt.
Vi ska spela för Partille Cups ledare ikväll. Dom e från ganska många länder. (Som Gothia Cup fast handboll istället)

Många e dom också... :-)
Jag heter Mattias Bylund, 41 år från Göteborg. Här bloggar jag om musikdelen av mitt liv...



Gospelkonserten började 19. Eftersom det var förlängning i Englands-matchen så hade den inte slutat när vi började. Uppdaterade mig WAP-mässigt - och lyckades faktiskt "smita iväg" under tiden en barnkör sjöng å kolla straffarna. Jag hade 6 minuter på mig - och det var EXAKT hela straffläggningen. Hehe.











På lördagsmorgonen fortsatte vi upp till Örje i Norge. Där väntade Frank Ådahl och ett norskt kompband på mig. Vi repade igenom hela repertoaren runt lunch. Dom hade kollat in låtarna svinbra - så det var bara att köra. Jä. Efter en lång eftermiddags väntan så var det först ett inhopp på 19-konserten. Vi spelade sist - och Frank körde 2 låtar med mig som ensamt komp. OJ vad karln sjunger. Man kommer nästan av sig ibland. Gött!


Vid 10 började själva föreställningen - och OJ vilket tryck det är när studenterna skriker och hoppar och hela Operan sjunger med i Uno Svenningssons "Vågorna". Rysningar varje år faktiskt. 


















